A cinta trasportatrice in silicone resistente à alte temperature hè un tipu di cinta trasportatrice chì pò funziunà in ambienti à alte temperature. U so materiale hè u gel di silice, chì hà e caratteristiche di alta adsorbenza, bona stabilità termica, proprietà chimiche stabili, alta resistenza meccanica, non tossicu, resistenza à alte temperature è antiadesivu.
I nastri trasportatori in silicone ponu esse aduprati in parechje industrie, cum'è l'alimentariu è e bevande, l'imballaggio è a stampa, a trasfurmazione di frutti è ligumi, ecc. Questi prudutti anu esigenze elevate per i nastri trasportatori, a maiò parte di i quali sò prudutti alimentari. Certi prudutti alimentari anu ancu bisognu di nastri trasportatori resistenti à alte temperature, chì devenu esse non tossichi è igienici. U nastro trasportatore in silicone resistente à alte temperature hè esattamente ciò chì anu bisognu. Ma parechji cumpratori ùn sanu micca quandu compranu nastri trasportatori in silicone resistenti à alte temperature, è ponu cumprà u nastro trasportatore sbagliatu o quellu inadattu.
Amparate i vantaghji di a cinta trasportatrice in silicone:
1, micca tossicu è senza gustu, sta caratteristica hè una ragione impurtante per u so usu in l'industria alimentaria.
2, resistenza à alta temperatura, u nastro di silicone pò sustene abitualmente temperature di 100-500 gradi, chimicamente stabile.
3, antiadesivu, u nastro di silicone ùn si attacca micca à u zuccheru, à u cioccolatu è à altri alimenti cù un altu cuntenutu di zuccheru.
Svantaghji di a cinta trasportatrice in silicone:
1. caru. A cinta di silicone hè cara paragunata à una cinta trasportatrice ordinaria.
2. bassa durezza, dunque a maiò parte di i nastri trasportatori in i forni utilizanu una cintura / tela di maglia di Teflon.
3. Scarsa sovra-rullazione, a cintura di silicone ùn hà micca stabilità laterale è u materiale hè dolce.
Traduttu cù www.DeepL.com/Translator (versione gratuita)
Data di publicazione: 8 di ferraghju 2023