I pruduttori di nastri trasportatori Annilte vi auguranu un auguriu di Capu d'Annu!
Fondu di Pietà Filiale
A pietà filiale hè a prima di tutte e bone azioni! ENERGIE hà sempre insistitu à eredità a cultura di a pietà filiale è à prumove attivamente e virtù tradiziunali di a nazione cinese.
Cum'è difensore è praticante di a "cultura di a pietà filiale", dapoi u 2017, ENERGIE hà emessu un "fondu di pietà filiale" per tutti i genitori di l'impiegati per nove anni consecutivi per sprime u nostru rispettu prufondu è a nostra gratitudine. Quest'annu, aderemu torna à a nostra intenzione originale è emettimu u Fondu di Pietà Filiale cum'è prumessu, per ringrazià i nostri genitori per a so cura è pricà per a so salute è a so longevità, è ancu per chì i so surrisi sianu sempre nantu à e so facce.
A pietà filiale ùn deve micca stà in parolle, ma deve esse applicata in azzioni concrete. In questu festival di Capu d'Annu, speremu chì tutti i nostri amichi possinu coglie stu raru tempu di riunione, accumpagnà di più i so genitori, parlà di a gioia di a famiglia è apprezzà sta rara benedizione è calore.
Benessere di u Capu d'Annu Cinese
Prima di l'arrivu di a Festa di Primavera, u benessere vene prima! I pruduttori di nastri trasportatori ENN anu preparatu in anticipu un pacchettu di rigali di u Capu d'Annu Cinese per tutti i partenarii, chì hè pienu di prufonda apprezzazione per u travagliu duru di tutti durante l'ultimu annu è di sincere benedizioni per e vacanze.
Stu benefiziu ùn hè micca solu un ricunniscenza di u vostru sudore, ma ancu un riflessu sinceru di l'emuzione prufonda di a cumpagnia. Speremu chì possa diventà un ponte chì cunnetta i cori di l'altri è rende sta festa di Primavera più calorosa, armoniosa è appagante.
I partenarii anu dettu chì stu benessere hè pisante in e so mani è caldu in i so cori! Puderanu sente a cura è u core di a cumpagnia, è trasformeranu questu toccu in a forza per avanzà, è si dediceranu à u travagliu in u 2025 cù più entusiasmu, cuntribuendu cù tutta a so forza à u sviluppu à longu andà di ENN.
Felice annu di u serpente
U dragone balla per dì addiu à u vechju annu, è u serpente salta per accoglie u novu annu! In questu mumentu maravigliosu di dì addiu à u vechju è di accoglie u novu, ENN Conveyor Belt Manufacturer vi manda à voi è à a vostra famiglia i nostri auguri più sinceri:
Ch'è tù possi avè a saviezza è u curaghju di affruntà ogni sfida di a to vita in u novu annu, è ch'è tù possi coglie pienu di successu è gioia. Chì a to salute, a felicità di a famiglia, a prosperità di a carriera, a ricchezza scorrinu à scorri! Chì tuttu ciò chì scuntri sia bellu, è tuttu ciò chì otteni sia ciò chì desideri, è chì l'Annu di u Serpente sia un annu di grande furtuna è bona furtuna!
Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2025