À l'occasione di u 75esimu anniversariu di a fundazione di a Republica Populare Cinese, a Cina hà fattu un saltu storicu da a miseria è a debulezza à a seconda più grande ecunumia di u mondu. Cum'è parte di l'industria manifatturiera, i pruduttori di nastri trasportatori ANNE anu assistitu è participatu à questu grande viaghju.
75 anni di saltu industriale
Settantacinque anni di ventu è di pioggia. A nova Cina hà cumpletatu u prucessu d'industrializazione chì i paesi sviluppati anu attraversatu per centinaie d'anni in pochi decennii, un passu à a volta, realizendu a transizione da "nunda" à "qualcosa", da "ùn si pò fà" à "fà da sè". Da "ùn si pò fà" à "fà da sè" è dopu à "fà bè".
Dopu à a fundazione di a Nova Cina, a basa industriale di a Cina era debule è l'approvvigionamentu di materie prime era insufficiente, è solu un numeru limitatu di beni di cunsumu pudia esse pruduttu. Oghje, a Cina hè diventata u più grande paese manifatturiero di u mondu, coprendu una vasta gamma di campi cum'è materie prime, beni di cunsumu, apparecchiature di media è alta gamma, ecc., di i quali più di 220 tipi di prudutti sò i primi in u mondu in termini di pruduzzione.
I dati mostranu chì u valore aghjuntu di l'industria hè aumentatu da 12 miliardi di yuan in u 1952 à 39,9 trilioni di yuan in u 2023, cù un tassu di crescita mediu annuale di u 10,5%. U valore aghjuntu di a fabricazione di a Cina hà rapprisintatu sin'à u 30,2% di a quota mundiale, diventendu una forza impurtante chì spinge a crescita di l'ecunumia industriale mundiale.
Dapoi u 18esimu Cungressu Naziunale, l'industria cinese hà acceleratu a so trasfurmazione è a so migliurazione versu un sviluppu di alta gamma, intelligente è verde. A cumpetitività di i veiculi à nova energia, e batterie solari, e batterie à ioni di litiu per l'automobile è altri prudutti "novi trè" hè stata significativamente migliurata, è a so pruduzzione hè aumentata sustanzialmente.
In u 2023, a pruduzzione di i prudutti "Trè Novi Tipi" hè aumentata rispettivamente di 30,3%, 54,0% è 22,8% annantu à l'annu precedente. 2024 In a prima metà di l'annu, l'esportazioni di automobili di a Cina sò cresciute à 3,485 milioni, di i quali più di un milione eranu veiculi à nova energia. Inoltre, a pruduzzione di telefoni cellulari, microcomputer, televisori a culori è robot industriali hè stata classificata prima in u mondu.
L'ENERGIA aiuta u sognu di un paese manifatturiero forte
In quest'epoca piena d'opportunità è di sfide, noi, cum'è fabbricanti di nastri trasportatori, ci sentimu ancu profondamente onorati è in missione. Simu ben cuscienti chì a ricchezza è a forza di u paese furniscenu à Annai un vastu spaziu per u sviluppu, è simu impegnati à prumove u sviluppu di una nova industrializazione.
À traversu l'anni, avemu raghjuntu una relazione di cuuperazione cù più di 20.000 imprese grazia à a nostra eccellente qualità di produttu è à u nostru serviziu d'alta qualità, è i nostri prudutti sò stati esportati in più di 100 paesi è regioni. Ogni cuuperazione riescita hè inseparabile da a fiducia è u sustegnu di i nostri clienti. Dunque, aderemu sempre à u cliente centratu, migliuremu constantemente a qualità di u produttu è u livellu di serviziu, è ci sforzemu di furnisce à i clienti suluzioni di trasmissione più efficienti è affidabili.
In u futuru, i nastri trasportatori ANNE continueranu à sustene a missione di "servizii prufessiunali per migliurà u valore di a marca, per esse i nastri trasportatori i più affidabili di u mondu", è i partenarii di tutti i ceti suciali, inseme, scriveranu un novu capitulu in l'industria manifatturiera cinese. Sè avete qualchì bisognu o quistione nantu à i nastri trasportatori, per piacè cuntattateci, aspittemu cun impazienza di travaglià cun voi per una situazione win-win.
Data di publicazione: 11 d'ottobre di u 2024