In queste vacanze di u Primu Maghju, u Flying Magic Carpet hè diventatu un tesoru impurtante per i lochi scenichi per migliurà l'esperienza di i visitori. Cum'è un novu tipu di struttura d'arrampicata, u Flying Magic Carpet ùn solu facilita à i visitori di cullà in muntagna, ma riduce ancu assai u pesu di l'escursionismo è di l'alpinisimu.
Unastro trasportatore di tappeti magicihè a chjave per u funziunamentu lisciu di u tappettu magicu. U nastru trasportatore di u tappettu magicu hà e caratteristiche di alta frizione, nisuna accumulazione d'acqua, nisun slittamentu è una forte capacità di trasportu, chì ùn hè micca solu applicabile à u Flying Magic Carpet, ma pò ancu esse vistu in a stazione sciistica, u corridore turisticu, u kayak di trasportu è altri parchi di divertimenti.
Caratteristiche dinastro trasportatore di tappeti magicipruduttu da Annilte:
1. U corpu di a cintura hè fattu di materia prima A+, alta frizione, senza accumulazione d'acqua, senza scivolamentu;
2. U scheletru hè impurtatu filu di Kevlar di alta qualità, cù una piccula velocità di espansione, una alta resistenza à a trazione dolce è una capacità di trasportu di 3.000 viaghji per ora.
3. eccellenti caratteristiche di resistenza à l'invecchiamento, resistenza à l'ozonu, resistenza à a luce solare, resistenza à u calore, resistenza à l'acqua, resistenza à u vapore acqueo, resistenza à i raggi UV, resistenza à e radiazioni;
4. I pruduttori di nastri trasportatori, ponu esse persunalizati à dumanda, ponu esse trasfurmati prufundamente, currispondendu precisamente à i bisogni di trasportu di u tappettu magicu volante.
Annilte hè un fabricatore cù 15 anni di sperienza in Cina è una certificazione di qualità ISO d'impresa. Semu ancu un fabricatore internaziunale di prudutti d'oru certificatu SGS.
Persunalizamu parechji tipi di cinture. Avemu a nostra propria marca "ANNILTE".
Sè avete qualchì quistione nantu à i nastri trasportatori, cuntattateci!
E-mail: 391886440@qq.com
WeChat: +86 18560102292
WhatsApp: +86 18560196101
situ web: https://www.annilte.net/
Data di publicazione: 30 d'aprile di u 2024